Ολοκληρώθηκε το βιωματικό σεμινάριο καθηγητών για το άγχος στο σχολείο
Πατήστε εδώ για μεγέθυνση... Με τη συμμετοχή καθηγητών γυμνασίων και λυκείων ολοκληρώθηκε το σεμινάριο, με τίτλο «Το άγχος στο σχολείο: αίτια, συμπτώματα, επιπτώσεις και τρόποι διαχείρισης για μαθητές και εκπαιδευτικούς» , που διοργάνωσε το Κέντρο Πρόληψης ΠΥΞΙΔΑ, σε συνεργασία με το Γραφείο Αγωγής Υγείας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, από 14 Μαρτίου έως 11 Απριλίου.

Σύμφωνα με τους ειδικούς η σχολική κοινότητα αποτελεί έναν χώρο όπου η «ασθένεια» του άγχους βρίσκει γόνιμο έδαφος να αναπτυχθεί, μια και ο ανταγωνισμός, οι εξετάσεις, οι υψηλές απαιτήσεις, ο φόβος της απόρριψης, οι σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους, αλλά και ο πολλαπλός και δύσκολος ρόλος των εκπαιδευτικών, οι προσδοκίες και οι σχέσεις τους με μαθητές και συναδέλφους μπορεί να αποτελούν αγχογόνες καταστάσεις. Οι πηγές αυτές άγχους σε συνδυασμό με άλλες προσωπικές δυσκολίες κάνουν συχνά τους εκπαιδευτικούς αδύναμους, δημιουργώντας τους την αίσθηση ότι η διαχείριση του άγχους είναι μια δύσκολη διεργασία.

Στις τέσσερις αυτές τρίωρες συναντήσεις οι καθηγητές που συμμετείχαν είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν σε τεχνικές αναγνώρισης και αντιμετώπισης του άγχους στο σχολείο, ώστε να διευκολύνουν τη δική τους εργασία, αλλά και τους μαθητές τους. Στο βιωματικό σεμινάριο, που συντόνιζαν τα εξειδικευμένα στελέχη της ΠΥΞΙΔΑΣ, συζητήθηκαν καταστάσεις που αγχώνουν τους εκπαιδευτικούς και αναφέρθηκαν πώς οι ίδιοι εκφράζουν το άγχος τους. Ακόμη, ενημερώθηκαν για τις διαφορετικές μορφές έκφρασης του άγχους και πώς μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά τους, αλλά και για γεγονότα που προκαλούν άγχος στον εκπαιδευτικό στο σχολείο και πώς μπορεί να το διαχειριστεί.

Ακολούθως, μίλησαν για το άγχος των μαθητών και τους τρόπους με τους οποίους εκφράζεται. Στο σημείο αυτό τονίστηκε ότι το άγχος των μαθητών είναι πιθανό να εκφράζεται και με έμμεσους τρόπους, τους οποίους οι εκπαιδευτικοί δήλωσαν ότι τους αναγνώριζαν ως αδιαφορία και όχι ως έκφραση του άγχους. Παράλληλα, είχαν επίσης την ευκαιρία να συζητήσουν και ποια στάση του εκπαιδευτικού και ποιες συμπεριφορές μπορούν να είναι βοηθητικές για τους μαθητές. Στη διάρκεια των σεμιναρίων, πέρα από την προσέγγιση της βιωματικής μάθησης χρησιμοποιήθηκαν και πολυμέσα, όπως η προβολή ταινιών, φωτογραφιών και μουσικής.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ


Προγράμματα στα γυμνάσια

Προγράμματα σε Λύκεια και ΤΕΕ
 
 
 
 
   Είμαι
   Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη
 
 
Εγγραφή      
 
   Μύθοι & Αλήθειες
Αξιολογήσετε τις γνώσεις σας γύρω από τις ουσίες, "παίζο- ντας" ένα διασκεδαστικό και χρήσιμο παιχνίδι ...
Ουσίες & Εγκέφαλος
Τι συμβαίνει στον εγκέφαλο μόλις δεχθεί μια ουσία; Εικο-νογραφημένη, επιστημονική εφαρμογή ...
Newsletter
Εγγραφείτε για να λαμβάνετε την τακτική μας ενημέρωση!

Επταπυργίου 151, 56626 Συκιές Θεσσαλονίκη, Τηλ.: 2310202015 Fax: 2310204453  (φόρμα επικοινωνίας)
 

Ένα …διαφορετικό Φεστιβάλ από την «Πυξίδα»
Εβδομάδα πρόληψης της εξάρτησης από νόμιμες ουσίες
Η


Όλοι μαζί: Όχι στο κάπνισμα!
Εκδήλωση των Κέντρων Πρόληψης νομού Θεσσαλονίκης στις


Ενημερωτική εκδήλωση για παιδιά με ΔΕΠΥ
H Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα


Ένας …Κήπος Πρόληψης ανθίζει στην «ΠΥΞΙΔΑ»
● Διήμερο σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Δημοτικών


H«ΠΥΞΙΔΑ» πάει… «Βαλκανική Πλατεία»
Με ένα δικό του ενημερωτικό περίπτερο το Κέντρο Πρόληψης