 |
Ξεκίνησαν τα σχολεία και για τα στελέχη της «Πυξίδας»! |
 |
|
Στις ...επάλξεις της νέας σχολικής χρονιάς βρέθηκαν τα στελέχη του Κέντρου Πρόληψης «ΠΥΞΙΔΑ», και μάλιστα πριν το πρώτο κουδούνισμα, έτοιμα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για την ενίσχυση των συνθηκών ομαλής λειτουργίας των εκπαιδευτικών κοινοτήτων.
Συγκεκριμένα, στις αρχές του μήνα στελέχη της «ΠΥΞΙΔΑΣ» επισκέφτηκαν δυο σχολικές μονάδες, όπου συνεργάστηκαν με τους εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της εκπαίδευσής τους για την αντιμετώπιση και διαχείριση φαινομένων επιθετικής και βί
ίαιης συμπεριφοράς μαθητών.
Το πρώτο βιωματικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με τίτλο «Αντιμετωπίζοντας την παιδική επιθετικότητα με ένα πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Το σπίτι των παιδιών», πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Μαδύτου με τη συνεργασία της σχολικής συμβούλου (4, 5, 6 Σεπτεμβρίου). Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί προέρχονταν από τα Δημοτικά Σχολεία Μαδύτου, Ασπροβάλτας, Βρασνών, Σταυρού και Λαγκαδικίων. Συνολικά συμμετείχαν 31 εκπαιδευτικοί, ένας μεγάλος αριθμός εκ των οποίων θα εφαρμόσει το πρόγραμμα στην τάξη του με στόχο να αντιμετωπιστεί με συστηματικό και οργανωμένο τρόπο το πρόβλημα της επιθετικότητας στα σχολεία.
Λίγες ημέρες αργότερα (11 Σεπτεμβρίου) παρόμοιο βιωματικό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αγ.Παύλου με θέμα την «αντιμετώπιση δύσκολων περιστατικών στο σχολείο». Το αίτημα για τη διοργάνωση της συνάντησης διατυπώθηκε από το σχολείο στο πλαίσιο των προληπτικών παρεμβάσεων των εκπαιδευτικών, καθώς τελευταία σε όλο και περισσότερα σχολεία εμφανίζονται διαρκώς περιστατικά τα οποία είναι δύσκολο να αντιμετωπισθούν. Οι προβληματισμοί που διατυπώθηκαν από τους εκπαιδευτικούς και οι παρεμβάσεις των στελεχών της «ΠΥΞΙΔΑΣ» δημιούργησαν ένα κλίμα συνεργασίας για το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς.
Αντίστοιχα σεμινάρια για εκπαιδευτικούς προγραμματίζονται για την τρέχουσα σχολική χρονιά και σε άλλα σχολεία της περιοχής ευθύνης της «Πυξίδας» με σταθερό τον προσανατολισμό και στόχο να υποστηριχθούν οι σχολικές κοινότητες στην προσπάθειά τους να ενισχύσουν ένα σχολικό περιβάλλον χωρίς επιθετικότητα και βία.
|
|
|
|
|
|
|
 |