 |
Εκπαιδεύοντας τους εκπαιδευτές, βιωματικό σεμινάριο για καθηγητές |
 |
|
Καθηγητές γυμνασίων και λυκείων καλούνται να περάσουν από εκπαίδευση. ώστε να μάθουν να συντονίζουν ομάδες με τη μέθοδο της βιωματικής προσέγγισης.
Πρόκειται για το σεμινάριο, με θέμα: «Εκπαίδευση στη βιωματική προσέγγιση και το συντονισμό ομάδων στο σχολείο», το οποίο θα πραγματοποιηθεί σε επτά τρίωρες συναντήσεις, με συχνότητα μία φορά την εβδομάδα, στο διάστημα από 23 Νοεμβρίου έως 18 Ιανουαρίου, που διοργανώνει το Κέντρο Πρόληψης ΠΥΞΙΔΑ σε συνεργασία με το Γραφείο Αγωγής Υγείας Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης
Εντάσσεται στο πλαίσιο του γενικότερου προγράμματος «Μονοπάτια στην πρόληψη» και απευθύνεται σε καθηγητές γυμνασίων, λυκείων και ΤΕΕ της περιοχής ευθύνης της ΠΥΞΙΔΑΣ και ειδικότερα σε όσους είναι ευαισθητοποιημένοι σε βιωματικές τεχνικές και μεθόδους διδασκαλίας στην ομάδα της τάξης και σε θέματα αγωγής υγείας.
«Τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και μεγαλύτερη η ανάγκη για τη δημιουργία συνθηκών διδασκαλίας με μεγαλύτερη συμμετοχή, εμπλοκή και δημιουργικότητα των μαθητών. Επιπλέον, είναι αναγκαία πια η ανάπτυξη προγραμμάτων που προάγουν θέματα ψυχικής υγείας μέσα από την ομαδικότητα, τη συνεργασία την αλληλεπίδραση και την ανταλλαγή απόψεων και ιδεών» υπογραμμίζει η επιστημονικά υπεύθυνη της ΠΥΞΙΔΑΣ, ψυχολόγος, σύμβουλος τοξικοεξάρτησης Μάρω Βασσάρα.
Στόχος του σεμιναρίου είναι η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε μεθόδους εμψύχωσης και δυναμικής των ομάδων, στο πλαίσιο προγραμμάτων, καθώς και στο ρόλο του συντονιστή ομάδων, ώστε να μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν στην υλοποίηση προγραμμάτων αγωγής υγείας.
Εφαρμόζεται η βιωματική προσέγγιση και η ενεργητική μάθηση, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες, με τεχνικές όπως ο καταιγισμός ιδεών, η ομαδική εργασία, τα παιχνίδια ρόλων, η μελέτη περιπτώσεων και προβλέπεται συνεργασία με την αναπληρώτρια επιστημονικά υπεύθυνη σε όλη τη διάρκεια των ενημερώσεων.
Οι συναντήσεις θα γίνονται κάθε Πέμπτη από τις 14:30 έως τις 17:30, και έχουν ως θέματα τα εξής: «Η αγωγή υγείας στο σχολείο και η χρήση της βιωματικής μεθόδου στις ομάδες αγωγής υγείας. Η γνωριμία της ομάδας και των μελών της» (23/11/06), «Η βιωματική προσέγγιση και η δυναμική της ομάδας» (30 /11/06), «Ο καθηγητής στο ρόλο του συντονιστή ομάδας» (7/12/06), «Συντονίζοντας μια ομάδα – η χρήση βιωματικών μεθόδων στην αγωγή υγείας» (14/12/06), «Συντονίζοντας μια ομάδα- φόβοι, προσδοκίες , αποτελέσματα» (21/12/06), «Η εμπειρία του συντονισμού ομάδας - σκέψεις, συναισθήματα, απορίες , προβληματισμοί» (11/1/07) και κλείσιμο της ομάδας και αξιολόγηση στις 18/1/07.
Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν, μετά από αίτηση συμμετοχής. Πληροφορίες: Κέντρο Πρόληψης ΠΥΞΙΔΑ, κα Γαβριέλα Τερζοπούλου, 2310202015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Προγράμματα στα γυμνάσια
Προγράμματα σε Λύκεια και ΤΕΕ
Εφηβεία: Η περίοδος των αλλαγών
Η βιωματική μάθηση στο σχολείο |
|
|
|
|
|
|
 |